Vi får hverdagen til at hænge sammen – med passion og præcision
Sekretariatet fungerer som et naturligt knudepunkt i den daglige opgaveløsning med det understøttende administrative arbejde på tværs af organisationen.
Sekretariatet varetager de tværgående administrative opgaver for alle afdelinger i Østjyllands Brandvæsen.
Derudover har Sekretariatet ansvaret for en række centrale servicefunktioner, som understøtter hele organisationens daglige drift.
Opgaver og ansvarsområder
Sekretariatets arbejdsfelt er bredt og omfatter blandt andet:
- Posthåndtering og journalisering
- Økonomisk sagsbehandling
- Køretøjs- og forsikringsadministration
- HR og løn
- Overholdelse af GDPR
- Mundering til uniformerede medarbejdere
- Kursusadministration
- Servicering af Østjyllands Brandvæsens hovedlokalitet og servicering af kursister
Derudover løses en lang række andre spændende og alsidige opgaver, der bidrager til en sikker og stabil drift.
Team og arbejdskultur
Sekretariatet består af et dedikeret team af medarbejdere, der har fokus på samarbejde og fælles ansvar.
Vi løfter i flok – med helhedstænkning, åbenhed, tryghed, tillid og et sikkert arbejdsmiljø som vores nøgleord.
Vores målsætning
Vi stræber efter at blive oplevet som en moderne, professionel, effektiv og imødekommende afdeling.
Det stiller krav til både faglighed, engagement og menneskelige kompetencer.
Mangfoldighed betragtes som en styrke, og vi værdsætter, at hver medarbejder bidrager med sin unikke baggrund, personlighed og erfaring.
Vores bidrag
Vi bidrager til Tryghed – tæt på!
Kontakt os
- brandvaesen@ostbv.dk
- Telefon
- +45 86 76 76 76